آموزش ساخت سابیان کولر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

آموزش ساخت سابیان کولر

اگر از آن دسته افرادی هستید که از هزینه های سرسام آور کولر خود خسته شده و به دنبال کاهش هزینه های آن می باشید مطالعه ی این مقاله برای شما حیاتی است.
ما در این مطلب نحوه ی ساخت سایبان کولر را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. درواقع یکی از اصلی ترین روش های کاهش مصرف آب و برق در فصل تابستان استفاده از این ابزار است؛ علاوه بر این دو مورد می توان به مزایای دیگر آن از جمله: حفاظت از تجهیزات کولر، بدنه ی آن و افزایش خنکی باد کولر اشاره کرد.
در ادامه ما قصد داریم شما عزیزان را با نحوه ی ساخت سایبان کولر و نکات مهم پروسه ی ساخت آن آشنا کنیم؛ جهت کسب اطلاعات لازم با ما همراه باشید.

چرا از سابیان کولر استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد استفاده از سایبان کولر بهترین گزینه جهت افزایش طول عمر بدنه و قطعات مکانیکی و برقی کولر بوده و از سوی دیگر میزان مصرف آب و برق آن را به طور چشم گیری کاهش می دهد؛ از این رو بهتر است حتما از این ابزار کاربردی و مفید استفاده کنید.
با توجه به اینکه سایبان کولر مانع از برخورد نور شدید و مستقیم خورشید با کولر می شود و از گرم شدن آب درون آن پیشگیری می کند باعث افزایش خنکی شده و دیگر نیازی نیست که از سرعت تند آن استفاده کنید.

سایبان تهران سایبان

نحوه ی ساخت سایبان کولر:

ابتدا سعی کنید کولر خود را حد الامکان در محلی دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید. سپس با استفاده از یک متر آن را اندازه گیری کنید. جهت اطمینان مقداری اضافه در نظر بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید. حتما به محل خروجی کولر توجه کنید که سایبان به خوبی آن را پوشش دهد.
جنسی که برای سایبان خود در نظر می گیرید باید متناسب با شرایط آب و هوای محل زندگیتان باشد. جنس سایبان استاندارد(کارتن پلاست، پلاستیکی، برزنتی)  انتخاب کنید؛ البته تعریف استاندارد با توجه به شرایط مختلف متفاوت است.
بعد از تهیه ی مواد مورد نیاز قطعات سایبان خود را به هم وصل کرده و روی کولر نصب کنید. دقت داشته باشید نباید محل تهویه ی هوا را بپوشانید. سایبان خود را با در نظر گرفتن این نکته ساخته و نصب کنید.
روش نصب سایبان کولر در محل های مختلف متفاوت است. باید به گونه ای این کار را انجام دهید که در صورت جابه جایی یا بادهای شدید کاربرد خود را از دست ندهد.

خرید کولر گازی

کلام آخر

با توجه به نکات ذکر شده و فوایدی که استفاده از سایبان کولر دارد بهتر است حتما از این وسیله ی کاربردی استفاده کنید تا از این مزایای فوق العاده برخوردار شوید.
ما در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با نحوه ی ساخت سایبان کولر آشنا کنیم؛ اما در صورتی که زمان کافی برای انجام چنین کاری ندارید می توانید به سایت مجموعه ی تهران سایبان مراجعه کرده و این ابزار کاربردی را بدون هیچ گونه نگرانی تهیه کنید.

تهران سایبان تجربه ی درخشانی که در زمینه ی تولید انواع سایبان کولر دارد به همین دلیل یکی از قابل اعتماد ترین تولیدکنندگان است.
تیم پشتیبانی تهران سایبان به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی شما عزیزان می باشد. در صورت ایجاد هرگونه سوال با این تیم تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت پاسخ سوالات خود از مشاوره ی رایگان نیز بهره مند شوید.