استفاده لوازم سرمایشی و گرمایشی

لوازم سرمایشی و گرمایشی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

موارد استفاده از لوازم سرمایشی و گرمایشی

ما در این مقاله می خواهیم موارد استفاده از لوازم سرمایشی و گرمایشی را بگوییم و چند توصیه به شما دوسان عزیز برای کاهش مصرف وکم کردن هزینه ها داریم که در ادامه شرح داده ایم.

1- در زمستان، دماي مناسب در روز 20 درجه سانتيگراد و در شب 15 درجه سانتيگراد است. سعي شود با استفاده از ترموستات يا دماسنج، دماي محيط زندگي را حداقل مقادير فوق نگهداريد.
2- دماي مناسب آب گرم در حدود 50 درجه سانتيگراد است. ترموستات وسايل گرم كننده آب، به گونه اي تنظيم شوند كه دماي آب در اين حدود حفظ گردد. 
3- در صورتي كه هواي اتاق در زمستان بيش از اندازه مورد نياز گرم مي شود، به جاي باز كردن در و پنجره ها وسايل گرم كننده را خاموش نماييد. 
4- در تابستان دماي مناسب محيط كار يا زندگي در حدود 26 درجه سانتيگراد است. با استفاده از ترموستات، دماي هواي محيط را در اين حدود كنترل كرده و از كاستن بيش از حد آن جلوگيري نماييد.
5- هر فصل، لباس خاص خود را مي طلبد، سعي شود به جاي استفاده بيش از حد از وسايل سرمايشي و گرمايشي محيط از لباس مناسب فصل استفاده گردد. اين كار علاوه بر جلوگيري از ضرر اقتصادي و اتلاف منابع انرژي، سبب پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي فصلي و ايجاد تعادل در سيستم حرارتي بدن مي گردد. 
6- براي خنك كردن محيط، ميزان نياز خود را ارزيابي نموده و متناسب با درجه حرارت و شرايط محيط از يكي از وسايل خنك كننده نظير پنكه، كولر آبي يا كولر گازي استفاده كنيد. 
7-در مكانهايي نظير حمام، دستشويي، آشپزخانه و … با نصب پنجره هاي مناسب، امكان استفاده از تهويه طبيعي را فراهم آوريد. 
8- در تابستان، استفاده از پنجره در تمامي فضاها براي بهره مندي از تهويه طبيعي به سلامت روحي و فيزيكي افراد خانواده كمك مي كند و حتي الامكان از تهويه طبيعي استفاده شود و تنها در مواقع ضروري از تجهيزات كمكي استفاده به عمل آيد. 
9- غير اقتصادي ترين وسيله براي گرم كردن محيط، بخاري برقي و جهت تهيه آب گرم، اب گرمكن برقي است. به علت مصرف زياد در اين گونه لوازم، استفاده از وسايل با سوختهاي جايگزين قويا توصيه مي گردد. 
10- در زمستان درزها و شكاف هاي اطراف درها و پنجره ها را به منظور كاهش اتلاف حرارتي مسدود نماييد. 
11- در اطراف پنجره ها از سايبان استفاده گردد تا در فصل تابستان از تابش مستقيم اشعه خورشيد به داخل ساختمان جلوگيري شود. 
12-كاشتن درخت در محيط زندگي و استفاده از گلدان و گياهان در اطراف پنجره ها به تهويه طبيعي محيط كمك مي كند. 
13- استفاده از پنجره هاي دو لايه علاوه بر كاهش تلفات حرارتي، به كاهش نفوذ سر و صداي ناهنجار از محيط كمك مي كند. 
14- كولرها را در فصل تابستان بطور منظم سرويس كنيد. درهنگام نصب كولرها دقت شود كه عايق بندي كانال ها رعايت شده، درزهاي اطراف آنها مسدود شوند و بر روي سقف كولر سايبان نصب گردد. 
15- سعي شود ظرفيت كولرها متناسب با نياز باشد. در ساختمان هاي كوچك تر، استفاده از كولرهاي با ظرفيت كمتر كافي است. 
16- درهاي اتاق ها و محلهايي، را كه مورد استفاده قرار نمي گيرند، ببنديد.

حال با خواندن این مقاله موارد استفاده از لوازم سرمایشی و گرمایشی اطلاعات پیدا کرده اید.

خرید سایبان کولر آبی و گازی از فروشگاه تهران سایبان

تهران سایبان اولین مخترع سایبان بوده اما متاسفانه عده ای از این محصول کپی برداری کرده و با کیفیتی پایین به مشتریان عرضه می کنند. این فروشگاه با ضمانت و گارانتی 3 ساله(36 ماهه) محصول خود را به مشتریان ارائه می کند. برای رفاه حال مشتریان خود ارسال به تمام نقاط ایران و نصب در اکثر شهرا ها رایگان کرده است.

اگر شما تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و عالی دارید می توانید به صورت مسقیم سایبان کولر آبی یا گازی را از فروشگاه اینترنتی تهران سایبان با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تهیه کنید.

حمل و نقل و نصب  رایگان سایبان کولر

برای سفارش همین حالا تماس بگیرید:

۷ ۲ ۳ ۸ ۴ ۶ ۷ ۷ – ۰۲۱