بهترین راه برای افزایش خنکی کولر چیست؟

اسلایدر کولر آبی ۵۰ درصد افزایش خنکی - حمل و نصب رایگان
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

بهترین راه برای افزایش خنکی و طول عمر کولر را اینجا بخوانید!

اینکه کولر در تابستان باد خنک داشته باشد امری است که تمام افراد از کولر خود انتظار دارند. سیستم وزش باد کولر چیز پیچیده ای نیست. اگر کولر آبی باد خنک نداشته باشد غیر طبیعی است باید به دنبال منبع مشکل بگردید. برای افزایش خنکی کولر مشکلات کولر به دو دسته 1- مشکلات خارجی 2- مشکلات داخلی تقسیم می شود که ما در مقالات دیگر به آن پرداخته ایم.

گرمای بیش از حد هوا  یکی از دلایل خارجی می باشد  که بسیار رایج است. کولر ها در دمای 40 تا 50 درجه سانتی گراد دیگر پاسخگو نیستند و باد گرم می دهند. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید و از بروز مشکلات دیگر پیشگیری نمایید می توانید از سایبان کولر استفاده کنید.

چرا باید از سایبان کولر استفاده کنیم؟

به طور کلی تمام کولرها (گازی و آبی) به سایبان کولر احتیاج دارند تا شاهد افزایش خنکی باد کولر خود اشید . کولرها در طول روز ساعات زیادی در معرض نور شدید آفتاب قرار می گیرند و گرمای زیاد باعث می شود اتاقک کولر به راحتی گرم شده و در نهایت آّب درون کولر بر اثر گرمای زیاد تبخیر شود. در این شرایط  نه تنها باد کولر گرم خواهد شد بلکه مصرف آب نیز افزایش می یابد. از دیگر مشکلاتی که پیش روی کولر قرار می گیرد کاهش عمر کولرها می باشد. در چنین شرایطی کولرها خیلی زود دچار فرسایش و خرابی می شوند.

مزایای استفاده از سایبان کولر

استفاده از سایبان کولر مزایای زیادی دارد که در بین آن ها ، محافظت از کولر در برابر نور آفتاب و خنک شدن باد کولر مهم ترین  دلیل استفاده ی افراد از این وسیله ی کاربردی است.  البته تهیه ی سایبان کولر علاوه بر دو مورد ذکر شده مزایای زیادی را شامل حال شما خواهد کرد. این انتخاب به کاهش مصرف برق تا حدود 50 درصد، کاهش آب مصرفی حدود 35 درصد و  صرفه جویی در هزینه های ماهیانه کمک زیادی می کند. سایبان کولر در خنک نگه داشتن آب کولر تاثیر زیادی دارد . خنکی آب باعث می شود باد آن نیز خنک شود. هنگامی که باد کولر خنک باشد منزل یا محل کار نیز به سرعت خنک شده و فرد زمان کمتری از کولر استفاده می کند. در نهایت در میزان مصرف برق صرفه جویی می شود؛ ناگفته نماند  خنک ماندن آب کولر از تبخیر آن جلوگیری می کند و مصرف آب نیز کاهش می یابد.

استفاده از سایبان به افزایش خنکی کولر کمک کرده و باعث می شود که دیگر احتیاجی از دور تند کولر استفاده کنید؛ برای کولر های گازی نیز نیازی نیست از درجه های پایین در طولانی مدت استفاده  کنید. با توجه به این نکته طبیعتا میزان کارکرد کولر کاهش می یابد.  کاهش کارکرد کولر موجب افزایش عمر مفید آن خواهد شد؛ همچنین دیگر نیازی نیست اکثر اوقات وقت خود را برای تعمیرات کولر هدر بدهید، زیرا قطعات مختلف آن زمان طولانی تری کهنه و فرسوده خواهند شد. نصب سایبان کولر بسیار آسان است. این وسیله با توجه به قیمت به صرفه ای که دارد تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی در هزینه های مختلف کولر برای شما خواهد داشت.

سایبان کولر استاندارد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. در برابر هزینه ای که دارد صرف اقتصادی داشته باشد.
  2. گارانتی و ضمانت داشته باشد
  3. جلوی گرمای نور خورشید را بگیرد و دمای کولر را خنک کند.
  4. دست و پا گیر نباشد. ( بعضی از سایبان های کولر به دلیل ظاهری که دارند، جلوی امکان سرویس کردن کولر را می گیرند.)
  5. جلوی جریان هوا را نگیرد.( طبیعتا همه ما میدانیم، کارکرد کولر با جریان هواست و در صورتی که سایبان جلوی جریان هوا را بگیرد باعث ضربه زدن به کولر و کاهش طول عمر آن می شود.)
  6. نصب راحتی داشته باشد.

بهترین راه برای کاهش مصرف انرژی کولر

بهترین سایبان کولر سایبانی است که سطح رویی آن ناهمواری نداشته و عایق کاری شده باشد. عایق تاثیر زیادی در بازگشت نور خورشید دارد. باعث عدم جذب نور خورشید و صرفه جویی در انرژی خواهد شد. بسیاری از وسایل اطراف ما دارای رتبه بندی مصرف انرژی هستند. بهترین سطح انرژی، سطح A می باشد. با اهمیت دادن به کولر و استفاده از سایبان برای آن می توان به راحتی مصرف انرژی را به A نزدیک کرد. بسیاری بر این باورند که می توان از پارچه یا حتی آهن به عنوان سایبان کولر استفاده کرد. این تفکر به هیچ عنوان درست نیست و باعث می شود به فکر سایبان برای کولر نباشید به این ترتیب عمر کولر شما کاهش یافته و زیر نور خورشید به سرعت فرسوده می شود.

چرا سایبان کولر تهران سایبان؟

تهران سایبان به دلیل سابقه ی درخشانی که در زمینه ی ساخت سایبان های کولر دارد یکی از تولیدکنندگان برجسته ی کشور در زمینه ی تولید سایبان کولر می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد سایبان کولر تهران سایبان به شما ثابت می کند که تفاوت زیادی بین محصول ما و سایر سایبان ها وجود دارد.  اکنون  چند ویژگی مهم آن را با هم مرور خواهیم کرد:

استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک در پایه های سایبان که موجب افزایش عمر آن می شود. این سایبان از ورق دو لایه پلاستیکی تولید شده و بین دو لایه محفظه هایی مخصوص عبور هوا قرار داده شده است. این سایبان نور خورشید را کاملا برمی گرداند زیرا در دو سمت آن عایق کاری شده و ضد اشعه است. ابعاد این محصول کاملا استاندارد می باشد( دو متر در یک و نیم متر). با توجه به اندازه آن در روز سایه به صورت کامل دستگاه را می پوشاند و باعث صرفه جویی در هزینه ها و همچنین خنک تر شدن باد کولر می شود. این سایبان دارای سه سال گارانتی است،  که به مشتری این اطمینان را می دهد محصول با کیفیتی خریداری خواهد کرد. وزن کم، سهولت در جا به جایی و قابل استفاده بودن برای تمام کمپرسور های کولر گازی  از ویژگی های دیگر این سایبان می باشد.

ناگفته نماند برخی از افراد با رعایت نکردن اصول مهندسی و با صرف هزینه های کم اقدام به کپی برداری از سایبان های تهران سایبان کرده و محصولات بی کیفیتی را وارد بازار کرده اند.  ما برای مقابله با این افراد با تاسیس فروشگاه اینترنتی تهران سایبان این امکان را فراهم کرده ایم که مخاطبان گرامی بتوانند به صورت مستقیم با مهندسان و متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و با خیال راحت به صورت مستقیم از تولیدی ما خرید کنند.

خرید سایبان کولر تهران سایبان

با توجه به مطالب گفته شده اگر احساس کردید  کولرتان به این محصول نیاز دارد می توانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی تهران سایبان ، سایبان کولر مد نظرتان را تهیه نمایید و از مزایای آن بهرمند شوید. قابل ذکر است که ارسال و نصب سایبان کولر در شهر تهران و اصفهان کاملا رایگان می باشد. سایر  شهرستان ها نیز می‌توانند به کمک راهنمای نصب این محصول را به راحتی نصب کنند.