ساخت سایبان کولر آبی و گازی با کیفیت

ساخت سایبان کولر آبی و گازی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,67 از 5)
Loading...

تولید و ساخت سایبان کولر آبی و گازی

امسال به دلیل گرمای شدید هوا استفاده از کولر های آبی و گازی افزایش چند برابری نسبت به سال های پیش پیدا کرده است. با توجه به بالا رفتن قیمت برق و آب در این روزها و توصیه اکید رسانه های تلویزیونی و فضای مجازی ، خرید و یا نرست کردن سایبان کولر آبی و گازی علاوه بر پایین آوردن هزینه های مصرفی کولر ، کمک شایانی به عمر مفید دستگاه در برابر گرمای شدید هوا و نور مستقیم خورشید می کند .

با یک جستجوی ساده در اینترنت به سایت های زیادی برخورد می کنید که اقدام به فروش و ساخت سایبان کولر آبی و گازی میکنند. سایت های بسیاری نیز ساخت سایبان کولر آبی و گازی آموزش می دهند که معمولا یا کارآمد نیستند و یا بر طبق اصول مهندسی نمی باشد و گاها موجب آسیب های جدی به دستگاه به دلیل گردش نامناسب هوا می شود.

از نکات بسیار مهمی که در طراحی و تهیه سایبان کولر آبی و گازی باید به آن توجه ویژه نمود می توان به اصول مهندسی ساخت ، پوشش کامل دستگاه در مقابل نور خورشید و گرما و مقاومت آن در برابر تابش مستقیم خورشید ، بارش برف و باران و طوفان می باشد.

در این میان شرکت هایی هم هستند که با تهیه  سایبان کولر آبی و گازی غیر استاندارد و یا عدم رعایت رعایت اصول فنی و مهندسی نظیر تغییر ابعاد به دلیل هزینه کمتر ، استفاده از مواد نامرغوب و پوسیدگی زودهنگام و … محصولات خود را ارائه می دهند.

تهران سایبان به عنوان مخترع و پیشگام در ساخت سایبان کولر آبی و گازی با کیفیت همراه با 36 ماه گارانتی محصول و رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی در هنگام ساخت سایبان کولر آبی و گازی آماده ارائه محصولات خود به مشتریان می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و یا خرید سایبان کولر آبی و گازی تهران سایبان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۲۱۷۷۶۴۸۳۲۷

در ادامه این مطالب را از دست ندهید:

اهمیت استفاده از سایبان برای کولر آبی
مزایای استفاده سایه بان کولر آبی