3 دلیل استفاده از سایبان کولر تهران سایبان

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,00 از 5)
Loading...

سایبان  کولر

همان طور که می دانید همه افراد در فصول گرم سال از کولر های آبی و گازی برای آسایش و تحمل گرمای طاقت فرسا استفاده می کنند. اکثر خانه ها را به گونه ای طراحی کرده اند که کولر در پشت بام یا کنار پنجره ها نصب می شود و در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند. نور مستقیم خورشید علاوه بر از بین بردن رنگ بدنه کولر ، معایب دیگری هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم. سایبان تهران سایبان بهترین راه برای افزایش طول عمر و خنک گردن باد کولر است. زیرا این سایبان ها از ورق دو لایه پلاستیکی ساخته شده که ما بین آن محفظه ای برای جابجایی هوا وجود دارد. جنس این سایبان ضد اشعه و عایق گرما بوده بنابراین اطراف کولر شما را خنک می کند و فشار زیادی به کولر شما نمی آید.

دلایل استفاده از سایبان کولر

یکی از کوچکترین ویژگی های سایبان کولر ، شیب دار بودن و قرار گرفتن آن بر روی کولر است. زیرا در فصل زمستان اجازه نشستن برف و باریدن باران به بدنه کولر را نداده و در نهایت بدنه کولر شما یخ نخواهد زد. همچنین شما شاهد زنگ زدگی بدنه کولر نخواهید بود.

دومین دلیلی که می خواهیم در اینجا شرح دهیم مربوط به خنکی باد کولر است. همانطور که می دانید برای بالا بردن عمر مفید کولر باید آن را در سایه و جای خنک روشن کنید تا موتور کولر داغ نکند.

در صورتی که کولر شما سایه انداز نداشته باشد هوای اطراف و بدنه کولر داغ می شود. بنابراین آبی که پمپ بر روی پوشال کولر آبی می ریزد به سرعت بخار می شود و تنها شوره ی آب بر روی پوشال می ماند. در نتیجه پوشال نمی تواند تاثیری بر خنک کردن باد کولر بگذارد.

یکی دیگر از فواید سایبان عایق بودن صدا و گرمای آن است. در طول فصل تابستان سایبان تهران سایبان هوای اطراف کولر را خنک می کند و اجازه تبخیر آب به کولر نمی دهد. در فصل زمستان در هنگام بارش باران ، تگرگ یا برف ممکن است صداهای آزار دهنده ای از طریق کانال کولر داخل شود و آسایش شما را بهم بریزد. سایبان بخاطر عایق بودنش اجازه ورود صدا و بهم ریختن آرامش ساکنان را نمی دهددر نتیجه شما با خیالی راحت می توانید به استراحت بپردازید.

خرید سایبان کولر آبی و گازی از فروشگاه تهران سایبان

تهران سایبان اولین مخترع سایبان بوده اما متاسفانه عده ای از این محصول کپی برداری کرده و با کیفیتی پایین به مشتریان عرضه می کنند. این فروشگاه با ضمانت و گارانتی 3 ساله(36 ماهه) محصول خود را به مشتریان ارائه می کند. برای رفاه حال مشتریان خود ارسال به تمام نقاط ایران و نصب در اکثر شهرا ها رایگان کرده است.

اگر شما تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و عالی دارید می توانید به صورت مسقیم سایبان کولر آبی یا گازی را از فروشگاه اینترنتی تهران سایبان با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تهیه کنید.

حمل و نقل و نصب  رایگان  سایبان کولر

برای سفارش همین حالا تماس بگیرید:

۷ ۲ ۳ ۸ ۴ ۶ ۷ ۷ – ۰۲۱