سایه بان کولر یکی از راهکار های بهینه سازی مصرف برق در کولر

سایه بان کولر آبی | سایه بان کولر گازی | سایبان کولر آبی | سایبان کولر گازی | پوشش کولر | محافظ کولر | سایه انداز کولر | کاور کولر | آفتاب گیر کولر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,33 از 5)
Loading...

سایه بان کولر یکی از راهکار های بهینه سازی مصرف برق در کولر:

با وجود گرمای هوا نیاز به سایه بان کولر های آبی و گازی افزایش چشم گیری پیدا می کند. کولر های آبی به دلیل مزایایی همچون قیمت ارزان ، سادگی استفاده و مصرف برق کمتر نسبت به کولر های گازی از این نوع کولر ها سبقت گرفته اند. استفاده از کولر ها جزء جدایی ناپذیر زندگی خانواده ها شده است و نقش به سزایی را در تامین رفاه خانواده در روزهای گرم ایفا می کند. به طوریکه امروزه 65 درصد از خانواده های شهری از این وسیله برای سرمایش خانه استفاده میکنند. در حال حاضر 9 میلیون کولر در خانوار های ایرانی مورد استفاده می باشدو سالیانه 500 هزار دستگاه جدید نیز تولید و به استفاده مردم افزوده می شود.

در مبحث بهینه سازی مصرف برق استفاده از کولر آبی به دلیل برق مصرفی پایین تر بسیار مقرون به صرفه تر از کولر گازی ست. (500 وات در برابر 2000 وات) البته ناگفته نماند که انتخاب کولر مناسب با توجه به شرایط محیطی و عوامل دیگر صورت می گیرد.

با استفاده از نکات زیر می توان مصرف انرژی الکتریکی را تا حدود چشم گیری کاهش داد:

1_ انتخاب کولر با توجه به شرایط آب و هوایی محل و فضای مورد استفاده انجام می شود.

2_از کولر های آبی برای مناطق معتدل و از کولر های گازی برای مناطق گرم و مرطوب استفاده می شود.

3_ کانال کشی کولر جهت جلوگیری از افت فشار و خنکی بیشتر باید طبق اصول و حتی الامکان از مسیر های کوتاه انجام شود.

4_ تعویض پوشال های کولر به صورت هر ساله باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی خواهد شد.

5_ استفاده از سیستم گرمایش موضعی : یعنی اینکه هوای سرد را به محل ها و اتاق هایی که مورد استفاده قرار میگیرند هدایت کنیم.

6_ خرید دستگاه هایی با نشان استاندارد و برچسب انرژی بالاتر

7_ درزگیری پنجره ها و درها با نوار های درزگیر

8_ نصب کولر در مسیر باد

9_ استفاده از سایبان کولر ( سایه بان کولر )

همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین اقدامات جهت کاهش مصرف انرژی و خنکی بیشتر کولر ، استفاده از سایبان کولر آبی و یا سایبان کولر گازی می باشد. سایه بان کولر یک صفحه خم به ابعاد 1.5 x 2 متر از جنس پلی کربنات با کیفیت بالا و یک لایه روکش UV  برای بازتاب نور می باشد. همچنین سایه بان کولر دارای پایه هایی از جنس پلاستیک فشرده می باشد.

خرید سایبان کولر آبی و گازی از فروشگاه تهران سایبان

تهران سایبان اولین مخترع سایبان کولر بوده اما متاسفانه عده ای از این محصول کپی برداری کرده و با کیفیتی پایین به مشتریان عرضه می کنند. این فروشگاه دارای ۵ سال سابقه با ضمانت و گارانتی 3 ساله(36 ماهه) محصول خود را به مشتریان ارائه می کند. برای رفاه حال مشتریان خود ارسال به تمام نقاط ایران و نصب در اکثر شهرا ها رایگان کرده است. سایه بان کولر تهران سایبان در جشنواره خوارزمی سال ۱۳۹۰ عنوان اختراع منتخب را به خود اختصاص داد. و مفتخر است امروز سایبان کولر آبی و سایبان کولر گازی را با بالاترین کیفیت بازار به شما عزیزان عرضه کند.

اگر شما تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و عالی دارید می توانید به صورت مسقیم سایبان کولر آبی یا گازی را از فروشگاه اینترنتی تهران سایبان با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تهیه کنید.
جهت خرید سایبان کولر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۲۱۷۷۶۴۸۳۲۷ مزایای استفاده سایه بان کولر آبی