شعار حقیقی تهران سایبان

کولر آبی یا کولر گازی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

شعار تهران سایبان

این حق شماست که بهترین را بخواهید و این وظیفه ی ماست که بهترین را تولید کنیم.

مجموعه تهران سایبان همیشه قدردان مشتریان خود بوده و به همین خاطر تمام تلاش خود را می کند تا مشتریان با رضایت خاطر و اعتماد خرید کنند و از خرید خود نهایت لذت را ببرند.

تهران سایبان مخترع و اولین تولید کننده این نوع سایبان ها می باشد. اما متاسفانه عده ای اقدام به کپی برداری از این محصول کرده و محصولاتی بی کیفیت وارد بازار کرده اند. این افراد اصول مهندسی را در ساخت سایبان رعایت نکرده اند و با هزینه ای کمتر و کیفیت پایین تر به مشتریان عرضه می کنند.

فروشگاه تهران سایبان با سالها تجربه در این زمینه تلاش کرده تا محصولی مهندسی شده و با کیفیت و ماندگاری بیشتر ارائه کند.

تفاوت تهران سایبان با سایبان های کپی

برخی از تفاوت های سایبان های تهران سایبان با دیگر سایبان ها را در پایین بررسی می کنیم.

1-ابعاد سایبان های ما 2×1.5 متر می باشد که این ابعاد به طور کامل اطراف کولر را پوشانده و مانع از رسیدن آفتاب به کولر می شود. همچنین هوای اطراف آن را خنک خواهد کرد. اما دیگر سایبان ها با ابعاد غیر متعارف بوده و ممکن است پوشش دهی لازم را نداشته باشند.

2-جنس سایبان تهران سایبان از ورق دولایه پلاستیکی بوده که ما بین آن محفظه ای برای عبور هوا قرار گرفته است و هر دو طرف این سایبان ها عایق و ضد اشعه خورشید می باشد. بنابراین نور و گرما را مستقیما بر می گرداند. اما سایبان های کپی از جنس های مختلف مانند شیروانی هستند . ما در مقاله ای سایبان کولر را با سایبان های شیروانی بررسی کرده ایم که شما با خواندن آن از معایب شیروانی مطلع خواهید شد. همچنین سایبان های کپی عایق صدا و ضد اشعه نمی باشند.

3-پایه یکی از مهم ترین ارکان سایبان کولر است که ما از مواد پلیمری عالی و درجه یک در پایه ها استفاده کرده ایم. پایه ها فنری شکل بوده و در برابر باد مقاومت بالایی دارند. استفاده از این مواد عمر پایه ها را افزایش داده و به سادگی از بین نخواهند رفت. دیگر سایبان ها از پایه های فلزی و جنس های مختلف استفاده می کنند که هر کدام از این پایه ها معایبی دارند. برای مثال پایه ها فلزی به داغی هر چه بیشتر کولر منجر می شوند.

4- ما با خیال آسوده 36 ماه گارانتی که معادل 3 سال است برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم که در طول این 3 سال اگر سایبان شما با هر مشکلی برخورد ما پاسخگو خواهیم بود. کیفیت بی نظیر این محصول باعث شده است که ما با خیالی راحت آن را تا سه سال ضمانت کنیم.

5- مجموعه تهران سایبان برای رفاه مشتریان عزیزش ارسال به سراسر ایران رایگان بوده و در اکثر شهر ها نصب را هم رایگان کرده ایم. در شهر هایی هم که نصاب نداریم با ارسال ویدیوی آموزشی نصب سایبان شما به راحتی می توانید این محصول را بر روی کولر خود نصب کنید.

خرید سایبان کولر آبی و گازی از فروشگاه تهران سایبان

تهران سایبان اولین مخترع سایبان بوده اما متاسفانه عده ای از این محصول کپی برداری کرده و با کیفیتی پایین به مشتریان عرضه می کنند. این فروشگاه با ضمانت و گارانتی 3 ساله(36 ماهه) محصول خود را به مشتریان ارائه می کند. برای رفاه حال مشتریان خود ارسال به تمام نقاط ایران و نصب در اکثر شهرا ها رایگان کرده است.

اگر شما تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و عالی دارید می توانید به صورت مسقیم سایبان کولر آبی یا گازی را از فروشگاه اینترنتی تهران سایبان با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تهیه کنید.

 

تلفن سفارش سایبان کولر تهران سایبان : ۰۲۱۷۷۶۴۸۳۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *