علائم کمبود گاز کولرگازی+روش تشخیص نشتی گاز

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

علائم کمبود گاز کولرگازی+روش تشخیص نشتی گاز

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث خنکی باد کولرگازی می شود گاز آن است؛ با توجه به این نکته باید همواره در نظر داشته باشیم که گاز کولرگازی دچار نشتی نشود. در صورتی که میزان گاز در این وسیله کم شود میزان خنک سازی به شدت کاهش می یابد. برای اینکه میزان کمبود گاز را تشخیص دهیم باید به علائم توجه کنیم. در ادامه قصد داریم این علائم را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

علائم کمبود گاز کولر گازی:

از مهم ترین این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.اپراتور پنل کولرگازی دچار یخ زدگی شود.

2.لوله باریک یا لوله رفت و شبکه های کندانسور نیز با مشکلاتی مانند یخ زدگی لوله مواجه خواهند شد.

3.میزان مصرف برق افزایش یابد.

4.خنکی کولر گازی به شدت کاهش یابد.

5.یخ زدن یونیت خارجی آن

6.خاموش شدن سنسور

7.تولید صداهای نابهنجار و ناآشنا(جریان آب و…)

و…

کولرگازی یخ زده

 

چگونه کمبود گاز کولر گازی را برطرف کنیم؟

این کار را به عهده ی تعمیر کار و متخصص بسپارید؛ اما اگر قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید باید گاز مخصوص کولرتان را تهیه کنید. حواستان باشد محفظه را کاملا پر نشود. تقریبا 15 درصد محفظه را خالی نگهدارید که گاز به خوبی در جریان باشد؛ از سوی دیگر ممکن است که کولر شما گاز زیادی داشته باشد که دو حالت در پی خواهد داشت.

اگر گاز کولر گازی بیش از حد زیاد باشد به هیچ وجه خنک نخواهد کرد؛ که البته  این تنها یکی از دلایل خنک نکردن کولر است عوامل دیگری چون فاسد شدن گاز کولر گازی و… نیز این نتیجه را در پی دارند؛ در صورتی که این اتفاق رخ داد باید تمام جوانب را بررسی کنید تا دلیل اصلی را بیابید. گاهی گاز کولر مقدار کمی از حد استاندارد بیشتر شارژ شده که در این شرایط کولر خنک می کند اما پشت آن شروع به یخ زدن خواهد کرد.

تعمیرکار کولر گازی

راه پیشگیری از کاهش گاز کولر گازی:

یکی از ساده ترین روش ها برای حفظ گاز کولر گازی استفاده از سایبان کولر است. این وسیله ی کاربردی از گرم شدن بیش از حد بدنه ی کولرگازی پیشگیری می کند. این کار باعث افزایش طول عمر کولر شده و از کاهش گاز آن پیشگیری می کند.

تهران سایبان سالیان زیادی است که در زمینه ی تولید و عرضه انواع سایبان کولر گازی و آبی فعالیت می کند. این مجموعه با افتخار عنوان مخترع سایبان کولر را به خود اختصاص داده است. شما عزیزان می توانید جهت حفظ گاز کولر گازی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی سایبان کولر مد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی این مجموعه تهیه کرده و از  ضمانت گارانتی 3 ساله ی محصولات تهران سایبان بهره مند شوید. این مزیت نشان دهنده ی اهمیت رضایتمندی شما و اطمینان از کیفیت محصولات ماست. رفاه و رضایت مشتری از اولویت های اصلی این مجموعه است به همین دلیل ارسال به سراسر کشور و نصب رایگان از اقصی نقاط کشور را مد نظر قرار داده ایم.