مزایای استفاده از سایبان کولر آبی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

مزایای استفاده از سایبان کولر آبی

با توجه به اینکه کولرهای آبی معمولا روی پشت بام ها نصب می شوند در معرض فرسودگی و مشکلات متعددی قرار می گیرند. اما خبر خوب این است که شما می توانید با استفاده از تجهیزات مختلف از بروز این اتفاقات پیشگیری کنید. بهترین گزینه برای شما استفاده از سایبان کولر است. این وسیله ی کاربردی مزایای زیادی دارد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فواید استفاده از سایبان کولر آبی چیست؟

همانطور که ذکر کردیم سایبان کولر یکی از تجهیزاتی است که برای تمامی کولرها توصیه می شو.  مهم ترین  فواید آن عبارت است از:

1.صرفه جویی در مصرف انرژی:

تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای زیاد باعث تبخیر زودهنگام آب درون کولر می شود در نتیجه میزان مصرف آب به شدت افزایش می یابد؛ از سوی دیگر  به دلیل گرمای هوا افراد سرعت موتور را روی دور تند قرار می دهند و موتور برای ایجاد سرما تمام تلاش خود را به کار می گیرد که بتواند با گرمای هوا مقابله کند و باد خنک تری تولید کند از این رو مصرف برق افزایش می یابد؛ اما بکارگیری سایبان کولر به راحتی این دغدغه ها را از بین خواهد برد زیرا این وسیله از تابش مستقیم نور خورشید و تبخیر و هدر رفتن آب درون کولر پیشگیری کرده و از سوی دیگر به دلیل افزایش خنکی افراد کمتر از گزینه ی دور تند موتور استفاده می کنند در نتیجه میزان مصرف برق نیز به شدت کاهش می یابد.

سایبان کولر

2.افزایش طول عمر کولر:

با تهیه و نصب سایبان کولر، عمر مفید کولرتان به راحتی افزایش پیدا می کند. کافیست سایبانی با ابعاد مناسب تهیه کنید تا از تمامی بخش های کولر خود در برابر فرسودگی ناشی از تابش شدید آفتاب، برف، باران و در نهایت زنگ زدگی محافظت نمایید.

با استفاده از این وسیله ی کاربردی عمر بدنه ی کولر شما تا 40 درصد بیشتر شده و کارایی آن افزایش می یابد.

3. بهترین عایق برای سر و صدا:

با توجه به اینکه مواد تشکیل دهنده ی بدنه ی کولر آبی فلز می باشد در زمان بارش باران های شدید  و تگرگ صداهای نابهنجاری ایجاد می کند که از طریق دریچه ی کولر به خانه منتقل می شود؛ در صورتی که از سایبان کولر استفاده کنید دیگر با این مشکلات مواجه نخواهید شد؛ زیرا سایبان کولر همانند عایق فوق العاده ی صدا عمل می کند.

افزایش خنکی باد کولر:

همانطور که بیان کردیم استفاده از سایبان مانع گرم شدن آب درون کولر شده که در نتیجه خنکی بیشتر باد کولر را به همراه خواهد داشت.

برای بهره بردن از حداکثر راندمان کولر و خنکی فوق العاده ی آن سایبان کولر بهترین گزینه برای شماست. این وسیله تقریبا جریان باد کولر را تا 50 درصد افزایش می دهد.

کاهش اختلال در عملکرد:

کسانی که در اوایل از سایبان کولر استفاده نکرده اند و بعد از مدتی این وسیله را تهیه کرده اند کاملا این موضوع را درک می کنند.

عدم استفاده از این وسیله باعث می شود مدام کولر خود را به دلایل مختلف به دست تعمیرکار بسپارید؛ در صورتی که نصب سایبان به دلیل حفاظت از کولر در برابر آسیب های متفاوت تا حد زیادی مشکلات فنی آن را کاهش می دهد.

کلام آخر

تهران سایبان مخترع سایبان کولر است که چندین سال می باشد در زمینه ی تولید انواع سایبان سرآمد است. در صورتی که تمایل دارید این وسیله ی کاربردی را تهیه کنید و از مزایای آن بهره ببرید می توانید به فروشگاه اینترنتی تهران سایبان مراجعه کرده و سایبان مد نظر خود را تهیه کنید.

در صورت ایجاد هرگونه سوال تیم پشتیبانی تهران سایبان در 24 ساعته ی شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.