مقایسه انواع سایبان کولر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیاز دهید)
Loading...

مقایسه انواع سایبان کولر

در عصر حاضر نیاز به  وسایل سرمایشی از جمله ضروریاتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. مهم ترین نکته بعد از خرید این وسایل نحوه ی نگهداری از آنان است. حتما از تجهیزات متفاوت جهت افزایش طول عمر و بهبود کارایی آنان استفاده کنید. یکی از بهترین وسایل سرمایشی که نمی توان به هیچ عنوان آن را از زندگی عادی حذف کرد کولر است. در فصل تابستان که گرمای هوا غیرقابل تحمل می شود تمام افراد از این وسیله جهت آسایش خود استفاده می کنند.

برای افزایش خنکی باد کولر، افزایش طول عمر آن، کاهش مصرف انرژی و… می توانید از سایبان کولر استفاده کنید.

این وسیله انواع مختلفی دارد که تفاوت آن ها معمولا در مواد تشکیل دهنده ی آن هاست. در این مقاله قصد داریم  به مقایسه ی چند نوع سایبان کولر ارزان و با کیفیت بپردازیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل سایبان مد  نظرتان را انتخاب کنید.

سایبان کارتن پلاست

تفاوت سایبان کولر حصیری و کارتن پلاست:

سایبان کولر حصیری نسبت به سایر سایبان ها از قیمت مناسب تری برخوردار است. طراحان این سایبان فاصله هایی بین حصیر قرار داده اند که جریان هوا به خوبی عبور کند و محیط درون کولر خنک نگه داشته شود البته این وسیله به خوبی از ورود گرما به درون کولر پیشگیری می کند.

ناگفته نماند حصیر ساخته دست است و از گذشته تا کنون در فرهنگ ما جای داشته است.

اما کارتن پلاست دارای ورق های پلاستیکی می باشد که شباهت زیادی به کارتن دارند. جنس این پلاستیک pvc  است. این سایبان به صورت ورقه ای و رولی در بازار عرضه می شود. مقاومت نسبتا پایینی داشته و قیمت آن با توجه به ضخامتی که دارد تعیین می شود.

طرفداران این محصول معمولا با توجه به عدم نیاز پلاستیک به تعمیر، قابلیت حمل آسان و تنوع بالا آن را خریداری می کنند.

سایبان کولر حصیری

تفاوت سایبان کولر چوبی و کارتن پلاست:

سایبان های چوبی از قدیم تاکنون در زندگی انسان ها نقش داشته اند. همانطور که از نامش پیداست این وسیله از چوب ساخته شده و با طراحی زیبا توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

سایبان چوبی از نظر سرعت تغییر رنگ مقاومت بیشتری نسبت به کارتن پلاست دارد زیرا با فرایند ترموود تولید می شود.

در فرایند ترموود چوب را در حرارت بالایی قرار می دهند.(حداکثر 230 درجه سانتی گراد) در چنین شرایطی زنجیره های سلولزی در هم می شکنند و  هر گونه میکرو ارگانیزم و حشره ای از بین می رود و مقاومت آن چندین برابر می شود.

سایبان کولر چوبی

اما همانطور که ذکر کردیم کارتن پلاست با نوعی پلاستیک از جنس پی وی سی ساخته شده است که شباهت زیادی به کارتن دارد.

افراد با توجه به اولویت هایی که دارند می توانند یکی از آن ها را استفاده کنند.

تفاوت سایبان کولر یونولیت و کارتن پلاست:

کسانی که به دنبال سایبانی ارزان قیمت هستند تهیه ی سایبانی از جنس یونولیت برای آنان بهترین گزینه خواهد بود. این وسیله وزنی سبک دارد به همین علت ممکن است در مواقعی که هوا طوفانی است با مشکل شده و از کولر جدا شود.

بهترین راه برای پیشگیری از جدا شدن آن از کولرتان این است که تکه ای سنگ یا وسیله ای نسبتا سنگین روی آن قرار دهید یا اینکه به کمک تناب یا کش سایبان را به بدنه متصل کنید.

سایبان چوبی با توجه به حرارتی که دریافت کرده مقاومت بالایی دارد اما میزان مقاومت سایبان کولر کارتن پلاست  در برابر ضربات بیشتر است چرا که پلاستیک ها انعطاف بیشتری در این مواقع از خود نشان می دهند.

کلام آخر:

برای خرید یک سایبان خوب باید اطلاعات لازم در مورد انواع سایبان را کسب کنید سپس با توجه به بودجه و منطقه ی آب و هوایی خود یک سایبان مناسب تهیه نمایید. ما در این مطلب به مقایسه ی سایبان کارتن پلاست با سایر سایبان ها پرداختیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل به خرید بپردازید.

یکی از معتبرترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش سایبان کولر فعالیت می کند  مجموعه ی تهران سایبان است. شما عزیزان می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم اقدام به خرید سایبان کولر مدنظرتان کنید. این تیم علاوه بر مشاوره رایگان، بدون هیچ چشم داشتی سایبان شما نصب کرده و با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته  در کنار شما خواهد بود.