چرا سایبان تهران سایبان بهترین سایبان ایران است؟

سایبان تهران سایبان
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5,00 از 5)
Loading...

چرا سایبان تهران سایبان؟

کولرها عمدتا بخش بزرگی از انرژی خود را برای خنثی کردن گرمای خورشید مصرف می کنند. به همین علت داشتن سایبان برای کولر یکی از مهم ترین ملزومات می باشد. استفاده از سایبان کولر تهران سایبان مزایایی زیادی دارد یکی از مزایای مهم این وسیله کاهش برق مصرفی و در عین حال افزایش سرمایش کولر است.

کولرها دارای رتبه بندی هستند سطح انرژی A  بهترین سطح انرژی برای آن هاست، زیرا نشان دهنده ی صرفه جویی در مصرف برق و راندمان بالای کولر می باشد. با مد نظر قرار دادن اهمیت سایبان کولر و استفاده از آن قطعا درصد انرژی مصرفی به A  نزدیک تر خواهد شد.

تهران سایبان همواره در تلاش بوده است که محصولی با کیفیت، مهندسی شده و با  ماندگاری بالا برای مخاطبان خود ارائه کند. برخی از مواردی که باعث می شود سایبان کولر تهران سایبان از سایر سایبان ها متمایز شود موارد زیر می باشند.

  1. جنس آن از ورقه ی دو لایه پلاستیکی ساخته شده و در بین دو لایه محفظه های عبور هوا قرار دارد.
  2. دو طرف این سایبان عایق و ضد اشعه می باشد. این ویژگی باعث می شود نور و گرمای خورشید کاملا برگردانده شود.
  3. این سایبان دارای ابعاد دو متر در یک و نیم متر می باشد. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و سایه ی کاملی را روی دستگاه می اندازد. این امر باعث می شود میزان سرمایش افزایش یافته و در عین حال مصرف انرژی کاهش یابد.
  4. برای تولید پایه های این وسیله ی کاربردی از مواد درجه یک استفاده شده است.

قیمت نصب سایبان کولر تهران سایبان:

نصب سایبان کولر تهران سایبان در استان تهران و اصفهان  کاملا رایگان است. این وسیله به دلیل نصب آسانی که دارد،افراد در سایر شهرها می توانند طبق راهنمای نصب، خودشان آن را به راحتی نصب کنند.

ارسال رایگان سایبان کولر تهران سایبان:

تمام تلاش ما  خریدی مقرون به صرفه و مفید برای شماست، همچنین در جهت رضایت و حمایت از شما مشتریان گرامی ارسال سایبان کولر را در شهر تهران و اصفهان رایگان قرار داده ایم.

مزایای نصب سایبان کولر تهران سایبان:

استفاده از سایبان کولر به دلیل فواید فراوانی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از مشکلاتی که در فصل تابستان ممکن است برای کولرها ایجاد شود سوختن کمپروسور کولر و خرابی آن می باشد. این مشکل به دلیل تابش مستقیم نور آفتاب روی موتور و جذب بیش از حد گرما ایجاد می شود. با نصب سایبان کولر علاوه بر اینکه از بروز این مشکلات پیشگیری می کنید از فواید زیر نیز بهره مند خواهید شد.

افزایش عمر کولر تا 40 درصد:

اولین و مهم ترین نکته ای که فرد را برای خرید سایبان ترغیب می کند افزایش عمر کولر می باشد. شما می توانید با نصب سایبان از  کولر خود در برابر نور شدید آفتاب، بارش تگرگ و… حفاظت کنید. با وجود سایبان کولر عمر بدنه اتاقک کولر شما تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش خنکی تا50 درصد :

در فصول گرم سال کولر هایی که در معرض تابش مستقیم خورشید قرار میگیرند دمای آب آن ها بالا میرود و به سرعت تبخیر می شو‌د. علاوه بر آن آب گرم درون کولر موجب می شود باد کولر خنکی لازم را نداشته باشد. برای اینکه در فصل تابستان کولرتان باد خنکی داشته باشد بهترین گزینه استفاده از سایبان بر روی کولر است.

کاهش مصرف آب  تا 35 درصد و برق تا 50 درصد :

اگر از سایبان کولر استفاده نمایید آب کولرتان سریع تبخیر نخواهد شد به همین دلیل مصرف آب نزدیک به 35 درصد کمتر می شود.

از سوی دیگر با گذشت زمان متوجه افزایش باد خنک کولر خود می شوید به همین علت دیگر نیاز نیست آن را مدام روشن کنید و این امر باعث می شود حدود 50 درصد در میزان مصرف برق صرفه جویی شود.

کاهش صدای اضافی در درون منزل :

بدنه کولر از فلز ساخته شده است. در فصول سرد به دلیل بارش های شدید تگرگ و باران صدای دلخراش و آزار دهنده ایجاد می شود. اما اگر شما یک سایبان استاندارد برای کولرتان تهیه کنید دیگر این صدا ها آزارتان نمی‌دهد.

چرا باید از سایبان برای کولر آبی استفاده کرد؟

در فصل تابستان به دلیل گرمای طاقت فرسایی که وجود دارد حرارت بدنه و آب داخل کولر به سرعت بالا  می رود. به خاطر این گرما آب به راحتی تبخیر شده و در نهایت مصرف آن افزایش می یابد. علاوه بر این کیفیت و خنکی لازم را نیز نخواهد داشت. از دیگر مشکلاتی که در صورت نبود سایبان پیش خواهد آمد  این است که سرعت فرسودگی بدنه کولر افزایش می یابد.

استفاده از سایبان هزینه های احتمالی برای تعمیرات مختلف را کاهش می دهد. البته سایبان فقط مختص فصل تابستان نیست. در فصول دیگر نیز مفید و تاثیر گذار است. این وسیله در فصل زمستان از نشستن برف، باران ، گرد و غبار و فضولات حیوانی بر روی کولرجلوگیر می کند.

اکثر افراد نسبت به خرید سایبان کولر برای کولر آبی سهل انگاری می کنند. نمی دانند که کولر نیز مانند بسیاری از لوازم برقی و الکترونیکی به رسیدگی احتیاج دارد. این افراد با قرار دادن وسایل مختلفی بر روی کولر فکر می کنند سایبان مناسبی برای کولر خود فراهم کرده اند؛ اما در واقع  به اتاقک کولر خود آسیب های جدی وارد می کنند.

اهمیت سایبان برای کولر گازی در فصل تابستان :

یکی از عوامل مهم خرابی کولر گازی در فصل تابستان عدم استفاده از سایبان می باشد. افراد زیادی اعتراض دارند زمانی که کولر خود را روشن می‌کنند دمای محیط پایین نمی آید و فکر می کنند که کولرشان کارایی لازم را ندارد.  اگر سایبان مخصوص کولر را تهیه کنید به سرعت متوجه تغییر دما خواهید شد. این قضیه عمر کولر را افزایش می دهد.

سایبان هایی که تولید میشوند مخصوص مدل خاصی نیستند مدل های قدیمی و جدید می‌توانند از این وسیله استفاده نمایند و از فواید آن بهره کافی را ببرند. سایبان های کولر گازی نصب پیچیده ای ندارند همه افراد به راحتی می‌توانند آن را نصب کنند.‌ به دلیل قیمت ارزان و به صرفه ای که دارد تمام افراد می توانند آن را  برای کولر خود را تهیه کنند و به راحتی نصب نمایند.

 در هنگام خرید سایبان کولر به چه نکاتی دقت کنیم:

جنس سایه بان: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید سایه بان توجه به جنس محصول می باشد. به طور کلی سایبان ها از پارچه، پلاستیک و برزنت تولید می شوند. از بین موارد گفته شده جنس پلاستیک از از بقیه مقاوم تر و کاربردی تر است. این نوع اجازه نمیدهد به هیچ عنوان نور خورشید به بدنه کولر تان برسد همچنین عمر بیشتری دارد.

سهولت در تمیز کردن آن: همواره به دنبال خرید سایبانی باشید که قابلیت تمیزی آسانی داشته باشد، تا بتوانید برای جلوگیری از کاهش راندمان کاری کولر تان سایبان خود را تمیز کرده و بشویید و مجدداً آن را نصب کنید.

اندازه مناسب: کولر ها با حجم موتورهای مختلف و سایز های استاندارد طراحی می شوند. با توجه به این نکته در هنگام خرید سایبان باید حتماً موتور کولر خود را در نظر گرفته سپس برای آن سایبان مناسبی انتخاب کنید.

میزان پوشش دهی: منظور از این مورد قابلیت پوشش سایبان روی سقف یا جداره‌های کولر می باشد. مناسب ترین نوع سایبان سقفی است. اندازه آن باید به حدی باشد که علاوه بر سقف بر روی جداره ها نیز سایه بیندازد.  اتفاقاً سایبان های تهران سایبان چنین قابلیتی را دارند‌. این وسیله خاصیت تنفس پذیری و تبخیر رطوبت موجود بر روی سطح  کولر را نیز  دارد که کمک می کند هیچ مشکلی در عملکرد کولر پیش نیاید.

نحوه خرید سایبان کولر تهران سایبان:

شما عزیزان می توانید هم اکنون بدون هیچ هزینه ای به صورت  آنلاین و تلفنی با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید و با شرح درخواست خود تمام اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید، سپس با خیال راحت و اطمینان خاطر سایبان کولر مد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی تهران سایبان سفارش داده و از مزایای آن بهره مند شوید.