مزیتهای سایبان کولر تهران سایبان

سایبان کولر محافظ نور و اشعه uv خورشید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,33 از 5)
Loading...

مزایای سایبان تهران سایبان

استفاده از سایبان تهران سایبان مزایای بسیار زیادی دارد که با خواندن این مقاله متوجه می شوید که با یک تیر می توانید 20 نشان بزنید.

1-سایبان کولر تهران سایبان دارای پایه های مهندسی شده و منحصر بفرد جهت نصب سریع و آسان

پایه های این محصول از جنس پلیمر عالی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. پایه های آن فنری بوده و در برابر باد و سرما مقاوم است.

2- جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و بازتاب دهنده اشعه  UV جهت خنک نگهداشتن کولر و افزایش عمر آن

سایبان های تهران سایبان به گونه ای طراحی شده که عایق اشعه بوده و نور و گرمای خورشید را از خود عبور نمی دهد. همچنین این سایبان دو ورقه پلاستیک دارد که ما بین آن محفظه ای برای عبور هوا طراحی شده است. این محفظه به خنک شدن و عدم عبور گرمای آفتاب کمک می کند.

3- سبک و کم حجم جهت حمل و نقل راحت

جنس خود سایبان از پلاستیک و پایه ی آن از جنس پلیمر می باشد که وزن سبکی دارند. بنابراین این وسیله بسیار سبک و قابل حمل آسان می باشد.

4- کاهش صدای باران و تگرگ به داخل ساختمان

ما در این مجموعه سایبانی طراحی کرده ایم که عایق صدا باشد و جنس این سایبان به گونه ای است که در فصل سرد سال برخورد باران و تگرگ به سایبان صدایی تولید نکرده و آرامش خانواده را حفظ می کند.

5- کاهش ورود گرد و غبار به داخل ساختمان

سایبان مانند چتری بر روی کولر ایستاده و اجازه ی نشستن گرد و غبار بر روی بدنه کولر را نمی دهد. در نتیجه گرد و خاک به داخل خانه نخواهد رفت .

6- افزایش عمر پوشال ها

همان طور که در بالا گفتیم سایبان های این کولر عایق گرما بوده و اجازه گرم شدن به بدنه کولر نمی دهند. در نهایت این اتفاق به افزایش طول عمر پوشال ها کمک می کند.

7-جلوگیری از شوره زدن کولر به علت تبخیر نشدن آب کولر

گرم نشدن بدنه کولر به عدم تبخیر آب های داخل کولر کمک می کند. همان طور که می دانید تبخیر آب های شهری باعث ایجاد شوره می شود. شوره ها عملکرد کولر و پوشال ها را کاهش می دهند. بنابراین استفاده از سایبان کولر به افزایش عمر کولر و پوشال کمک می کند.

8- جلوگیری از زنگ زدن و تغییر رنگ کولر

سایبان کولر از نشستن برف و باران بر روی کولر جلوگیری می کند. اگر آب بروی بدنه بماند باعث پوسیدن و زنگ زدگی کولر خواهد شد. اگر آفتاب هم به بدنه کولر برخورد کند رنگ روی کولر را از بین خواهد برد.

9- کاهش مصرف آب تا ۳۵  درصد(معادل ۷۰۰۰)

همانطور که در بالا اشاره کردیم در صورتی که آب داخل کولر تبخیر نشود، کولر آب کمتری هم نیاز دارد. بنابراین این تبخیر در کاهش مصرف آب هم تاثیر دارد.

10- کاهش مصرف برق تا ۵۰ درصد(معادل ۱۱۲۵۰)

سایبان کولر باد کولر را خنک تر می کند که چگونگی آن را می توانید در مقالات بعدی مطالعه کنید. خنک تر شدن باد کولر باعث می شود منزل در زمان کمتری خنک شود و کولرتان برای مدتی خاموش بماند.

11- برگشت وجه شما کمتر از یک تا دو ماه با مصرف آب و برق کمتر

همانطور که در بالا می بینید گفته ایم چگونه این محصول بر پایین آمدن هزینه ها تاثیر دارد. استفاده از سایبان کولر ظرف چند ماه این هزینه را به طور کامل جبران خواهد کرد.

12- سایبان کولر به خن کتر شدن هوای کولر کمک می کند.

سایبان بخاطر خنک کردن هوای اطراف کولر باعث خنک تر شدن باد کولر هم می شود.

13- جلوگیری از ریزش برف و باران روی کولر

شکل ظاهری سایبان کولر به گونه ای طراحی شده که شیب دار است و اجازه نشستن برف باران بر روی کولر و یا خودش را نمی دهد.

14- قابلیت استفاده برای تمامی کولر ها در هر اندازه و ابعاد

سایبان تهران سایبان به گونه ای طراحی شده است که  بر روی تمامی کولر ها با هر ابعاد و اندازه ای قابل نصب است.

15- قابلیت استفاده برای تمامی کمپرسور های کولر گازی

کولر های گازی یک کمپرسور دارند که در خارج از منزل قرار دارد و نیاز به سایبان دارد که برای آن هم در هر ابعادی قابل استفاده است.

16- کمک به اقتصاد ملی و جلوگیری از هدر رفتن انرِژی

این وسیله به کاهش مصرف انرژی کمک می کند و این کاهش علاوه بر این که هزینه قبوض آب و برق را کاهش می دهد به اقتصاد ملی هم کمک خواهد کرد.

17- افزایش عمر کولر و موتور و قطعات تا چند برابر

از قدیم گفته اند که وسایل برقی را در مکان های خنک استفاده کنید. زیرا موتور بعد از کمی کار کردن داغ می شود اگر محیط آن هم در دمای بالایی باشد ممکن است موتور بسوزد.

18- مقاوم در برابر باد شدید

پایه های این محصول فنری بوده و در مقابل باد های شدید نمی شکنند.

19- دارای سقف قابل تنظیم از کارتن پلاست دولایه و ضد آفتاب که به هیچ عنوان نور آفتاب را عبور نمی دهد

همانطور که گفتیم این محصول عایق خورشید است.

20- منتخب جشنواره ی خوارزمی

خرید سایبان کولر آبی و گازی از فروشگاه تهران سایبان

تهران سایبان اولین مخترع سایبان بوده اما متاسفانه عده ای از این محصول کپی برداری کرده و با کیفیتی پایین به مشتریان عرضه می کنند. این فروشگاه با ضمانت و گارانتی 3 ساله(36 ماهه) محصول خود را به مشتریان ارائه می کند. برای رفاه حال مشتریان خود ارسال به تمام نقاط ایران و نصب در اکثر شهرا ها رایگان کرده است.

اگر شما تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و عالی دارید می توانید به صورت مسقیم سایبان کولر آبی یا گازی را از فروشگاه اینترنتی تهران سایبان با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تهیه کنید.

تلفن سفارش سایبان کولر تهران سایبان: ۰۲۱۷۷۶۴۸۳۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *