قیمت سایبان کولر آبی و گازی | خرید سایبان کولر آبی و گازی تهران سایبان

خرید سایبان کولر آبی و گازی | قیمت سایبان کولر آبی و گازی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4,00 از 5)
Loading...

قیمت سایبان کولر آبی و گازی | خرید سایبان کولر آبی و گازی تهران سایبان

با از راه رسیدن فصل تابستان و گرمای شدید هوا انتخاب یک وسیله سرمایشی مناسب در اولویت خانواده ها قرار میگیرد. انتخاب یک کولر مناسب در شهر های مختلف کشور به علت تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی متفاوت است. کولر های گازی مناسب آب و هوای مرطوب است و کولر های آبی برای مناطق معتدل می باشد. برندهای بسیار زیادی در حال حاضر در بازار کولر های آبی وجود دارد که اکثر آنها نیز ایرانی هستند و از مرغوبیت خوب و کافی برخوردار می باشند. ازجمله این کولر ها می توان به کولر سپهر الکتریک ، کولر آبسال ، کولر خزر ، کولر برفاب ، کولر انرژی ، کولر پاک شوما و … اشاره کرد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام راه اندازی کولر های آبی انجام دهیم خرید سایبان کولر آبی با کیفیت بالاست. از موارد مهم در خرید سایبان کولر آبی ، قیمت سایبان کولر آبی و مناسب بودن آن با توجه به کیفیت آن میباشد. متفاوت بودن قیمت سایبان کولر آبی در بعضی موارد به دلیل استفاده از کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و همچنین استفاده از لایه های محافظت کننده در برابر گرما و نور خورشید (UV) با کیفیت های متفاوت می باشد. اگر بخواهیم قیمت سایبان کولر آبی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم با توجه به کیفیت و مواردی که گفته شد معمولا بین 20 تا 150 هزار تومان است. تهران سایبان به عنوان مخترع و اولین تولید کننده سایبان کولر آبی و گازی دارای ۵ سال سابقه در این زمینه می باشد. تهران سایبان در جشنواره خوارزمی سال ۱۳۹۰ عنوان اختراع منتخب را به خود اختصاص داد. مزیت های خرید سایبان کولر آبی تهران سایبان : 
  1. قیمت سایبان کولر آبی تهران سایبان با توجه به درجه کیفی بسیار بالای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
  2. خدمات حمل و نصب در کنار خرید سایبان کولر آبی به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد.
  3. خرید سایبان کولر آبی همراه با 36 ماه گارانتی ارائه میشود.
  4. ابعاد این سایبان ها به صورت مهندسی شده طراحی شده و از بقیه سایبان های موجود در بازار بزرگتر است. (ابعاد : 2 متر در 1/5 متر )
جهت اطلاع از قیمت سایبان کولر آبی و گازی و یا خرید سایبان کولر آبی و گازی با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید : ۰۲۱۷۷۶۴۸۳۲۷در ادامه این مطالب را از دست ندهید: سایه بان کولر گازی ( سایبان کولر گازی ) یکی از راه های کاهش مصرف انرژی مزایای استفاده سایه بان کولر آبی